ترجمه و پاورپوینت پررزنت مقاله آنالیز انتقادی از تاثیرات کووید ۱۹ بر اقتصاد جهانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
ترجمه و پاورپوینت پررزنت مقاله یک آنالیز انتقادی از تأثیرات COVID-19 بر اقتصاد جهانی و اکوسیستم ها و فرصت هایی برای استراتژی های اقتصاد مدور، در قالب فایل word در 52 صفحه و فایل پاورپوینت انگلیسی در 13 اسلاید، به همراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی سال 2022.

موضوع مقاله :
A critical analysis of the impacts of COVID-19 on the global economy and ecosystems and opportunities for circular economy strategies
آنالیز انتقادی از تاثیرات بیماری کووید ۱۹ بر اقتصاد جهانی و اکوسیستم ها و فرصت هایی برای استراتژی های اقتصاد مدور

مقاله در سطح ISI - با کورتایل Q1 - نشر الزویر - مقاله پژوهشی
ترجمه حرفه ای شده شامل ترجمه تمامی جداول، اشکال، نمودارها، آنالیزهای مقاله با فایل های به فرمت word و pdf
اسلاید (پاورپوینت) حرفه ای جهت ارایه کلاسی یا پایان نامه به فرمت pptx و
pdf


چکیده مقاله:
سازمان بهداشت جهانی COVID-19 را در ۱۱ مارس ۲۰۲۰ به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد ، اما جهان هنوز به دلیل پیامد های پس از آن سردرگم است. منشأ آن از چین است ، بیماری به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته ، و موجب اقدامات سختگیرانه دولت های جهانی در تلاش برای جداسازی بیماران و محدود کردن میزان انتقال ویروس شده است. با این حال این اقدامات ارکان اصلی تقویت اقتصاد جهانی مدرن را با شکست روبه رو کرده است، همانطور که تجارت و همکاری جهانی به دلیل تمرکز بر ملی گرایی و رقابت بر سر تأمین منابع کمیاب از پای درآمده است. بر خلاف این زمینه ، این مقاله یک بررسی انتقادی از فهرست تأثیرات منفی و مثبت کرونا را ارائه می دهد و چشم اندازهایی در مورد این که این بیماری چگونه می تواند به عنوان یک اهرم برای هدایت اقتصاد به سمت یک اقتصاد کم کربن پایدار تر مورد استفاده قرار گیرد ، را ارائه می دهد. در این مقاله خطر اتکا به مزایای ناشی از بیماری همه گیری در دستیابی به اهداف توسعه پایدار شناسایی شده و بر لزوم تغییر ساختاری بنیادی و قاطع در جهت پویایی زندگی تأکید شده است. این استدلال برای تجدید نظر در مدل های رشد اقتصادی فعلی جهانی است که توسط یک سیستم اقتصاد خطی شکل گرفته و از طریق سودآوری و فرآیندهای تولید انرژی تداوم یافته و به نفع یک مدل پایدارتر در چارچوب اقتصاد مدور (CE) بازتنظیم شده است. این مقاله با استفاده از شواهدی در مورد حمایت از CE به عنوان ابزاری برای متعادل سازی معادلات پیچیده دستیابی به سود با حداقل آسیب های زیست محیطی ، به ارائه پیشنهادات خاص برای هر بخش در مورد راه حل های مربوط به CE به عنوان یک کاتالیزور برای رشد و توسعه اقتصادی جهانی در یک جهان انعطاف پذیر پس از COVID-19 می پردازد.

مقاله و فایل های ارائه شده بصورت حرفه ای جهت پرزنت های دانشگاهی طراحی و گردآوری شده است. به همراه متون انگلیسی و فارسی جهت پرزنتیشن های دانشگاهی.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18153 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pptx, pdf

تعداد صفحات: 52

حجم فایل:27,807 کیلوبایت

 قیمت: 90,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود رایگان مقاله انگلیسی
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلود شده را با نرم افزار rar از حالت فشرده خارج نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل زیپ شده شامل فایل مقاله - ترجمه مقاله - پرزنت کلاسی - اسلاید (پاورپوینت) با فرمت های مختلف pptx-docx-pdf

  • گالری تصاویر :